engkau boleh !!

Wednesday, June 4, 2014

Lunch with Supervisor FYP

Assalammualaikum & Salam Ingatan
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang



Rabu
4 Jun 2014 
MARDI



Alhamdulillah seperti yang telah dirancang kami student final year project under supervisor Dr. Roslan dapat juga keluar lunch bersama2. Tak jauh pun kami cuma makan di MARDI bersebelahan dengan UPM. Lepas ni belum tentu dapat jumpa Dr. Roslan lagi sebab Wida dengan Mastura dah nak buat praktikal. 



Dalam kepala otak kami fikir makan3...maklum la penat belajar so perut asyik minta diisi je. Patut la kami gemuk.



Ok tempat ni berhawa dingin. Tapi tak sejuk sangat. Ok selesa juga. 



Sini tempat basuh tangan. Fuhh kalau rumah Wida ada macam ni jenuh nak bersihkan cermin dari atas bawah, depan belakang. Baik upah bibik minta dia yang buat semua kerja. See...tahap malas berlipat2 ganda macam lemak tuannya. 



Relax dulu menunggu makanan tiba



Kiri : Mas
Tengah : Dr. Roslan
Kanan : Fazillatul Hidayah

Fazillatul semester depan akan buat FYP dengan Dr. Roslan



Jom makan popia dulu...

Ada ke patut, masa doktor masuk dalam kereta Wida dia cakap macam ni 
"Ni baju masa pergi amali ni"
"Ala Doktor semua baju saya belang2, ini je baju yang saya ada doktor" slumber Wida bagitau doktor. Nak melawa-lawa sangat kalau pakai duit mak bapak tak guna juga. Baik duit tu buat beli benda yang berfaedah.


Kejap2 nak cari Wida pakai baju belang2. Memang Wida banyak baju belang2 ni. 


1. Baju Belang2 Purple (Port Dickson)





2. Baju Belang2 Oren (Dalam flight Airasia Travel)



3. Baju Belang2 Merah Putih (Travel Sarikin, Sarawak)



4. Baju belang2 Biru Putih (Travel Kuching, Sarawak)

Banyakkan baju belang2 saya. 




Dialah Doktor yang menerima Wida untuk buat Final Year Project. Terima kasih doktor. Jasa mu dikenang. 



Dialah Doktor yang paling sempoi, bila jumpa mana2 student dia, memang dia takkan sebut nama tapi dia ingat student dia dengan mengingati No. Matrik kami. Selalu kalau terserempak kat mana mesti dia tegur 
"Hai 164140. Betul kan???"
Selalu Wida jawab "Ya Doktor betul tu no matrik saya"


Emm...ini popia basah. Kawan Wida tu la pesan. Nak rasa katanya. Padahal dah pernah makan. 



Ni popia goreng sedap juga kuah sambal dia tu



Hari tu Wida makan Mee Hoon Tomyam Sayur

Wida ni leceh sikit, udang Wida kadang tak makan, sotong kadang2 je. Ayam pulak dah penat kunyah. Paling last Wida akan order sayur je. Tomyam kat sini sedap juga. Fazillatul kawan Wida tu selalu order Kuey Teow Tomyam Campur. Itu je dia akan makan kalau pergi sini.





Tak cukup satu pinggan kami tambah lagi satu pinggan. Baru puas makan. Kalau makan sikit2 tak sempat kat celah gigi dah tak rasa. 




Last snap pic with supervisor 2014 



Emm...tudung hitam tu next sem baru start buat FYP under Dr. Roslan juga. 




Terima Kasih yang tidak terhingga kepada Doktor Roslan


Salah silap harap dimaafkan. Saya tahu saya pelajar paling nerd dalam class tu tapi saya cuba sedaya upaya dan buat sehabis baik apa yang termampu saya buat. Terima kasih atas sokongan doktor. Tanpa doktor saya mungkin akan tambah satu semester lagi gara2 FYP.


Tapi semua tu tak mematahkan semangat saya. Walaupun saya dah jatuh, semua orang hanya tanya saya kenapa kenapa dan kenapa tapi bila saya jumpa doktor, doktor cuma cakap datang bilik doktor dan kita bincang. Takde lagi doktor yang berani mati terima student FYP yang macam saya yang dah tak tentu arah gayanya.



Saya tahu doktor akan baca apa yang saya tulis ni. Saya tak peduli saya nak taip juga apa yang saya fikir dalam kepala otak saya sekarang. Saya takde apa yang dapat hadiahkan pada doktor cuma saya harap subjek saya yang gagal tu saya akan peroleh keputusan yang cemerlang dari sebelum ini. 

No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :