engkau boleh !!

Friday, June 13, 2014

Cuti Hujung Minggu Final Year Exam

Assalammualaikum & Salam Istirehat
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang




Hari sabtu macam biasa cuti umum di negeri Selangor. Wida kat bilik je habiskan masa untuk siapkan thesis, study untuk dua paper exam hari isnin 16hb 6 nanti. Kawan2 Wida pastinya semua dengan hal masing2, Wida pun kat dalam bilik sorang je so, buat hal sendiri je la.


Tapi teringat kat kereta Wida yang Wida parking di lot kereta orang lain sebab pihak kolej kata diaorang nak tebang pokok kat area2 tempat selalu Wida parking tu. Emm...hope takde apa2 la sebab masuk hari ni dah dua hari Wida tak tengok kereta Wida. Apa la khabarnya. Moga dilindungi segala harta benda Wida. 


Apa yang terfikir dalam kepala otak Wida sekarang ni macam2. Itu ini semuanya berlegar2. Rasa dalam hati pun macam2 ada. Entah la sukar untuk digambarkan. Lepas habis exam ni tak lama lagi dah nak masuk bulan ramadhan. Puasa la umat islam semuanya.


Wida yang pastinya berpuasa di rumah bersama mak dan abah. Macam biasa lepas ni nak jumpa geng masjid Wida yang terdiri dari makcik2 satu kampung, budak2 kecil anak orang kampung, dan yang pastinya sorang budak yang bertuah pada Wida. Tak sabar nak jumpa dia. Asalkan balik kampung selalu tak dapat jumpa dia.


Pagi tadi baring2 sempat lagi buka wassapp so terbaca kata2 seseorang "kalau awak datang awal jadi kawan saya mesti saya dah masuk meminang awak dah"... dan jawapan Wida "sebab saya datang lambat la saya jadi kawan awak je". That's all for today bye...

No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :