engkau boleh !!

Wednesday, June 11, 2014

Kau Beli Jiwa Ku

Assalammualaikum & Salam Sayang
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang




Dia Kawan Dia Teman Dia Sahabat
Mungkinkah dia menjadi kekasih hati 

Persoalannya...


“Cuba kau minum sikit air ni rasa dia ok ke tidak”.  Aku pun dengan slumber capai la cawan yang aku order milo panas untuk dia tu. “Emm...boleh tahan panas dan sedap” . 

Terus aku letak di sisi meja kerja dia. Dia tak pandang aku langsung bila bercakap. 

“Kalau dah kau kata gitu terima kasih la sebab belikan minuman untuk aku” terus dia capai cawan yang berisi milo panas ke bibirnya. 

“Eh kejappp... situ kan bekas saya minum” aku terus menyampuk sebab aku nampak dia minum dari bekas bibir aku minum tu. 


Eee sengaja je nak beli hati dan jiwa raga aku. 


Sengal betul mamat ni.


Muka slumber takde rasa bersalah.

Ok fine. Bye...

No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :