engkau boleh !!

Thursday, December 26, 2013

Study Week Wahid Weak

Assalammualaikum & Salam Sayang
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maa Penyayang



 
In my room without roommate


Emm...dah beberapa hari ni Wida tak sihat. Aduhai nak exam ni la tak sihat la pula. Tapi takpe sabar je la ujian kecil kan. Wida pun binggung dah ni nak belajar dengan keadaan Wida macam ni. Bila study baring sakit pula dada den ni. Bila duduk bersila sakit kaki pula. Bila mana entah yang tak sakit. Duduk dikerusi pun lenggung juga. Adoi doi doi...


Bila terpandang katil ni rasa macam nak rebahkan diri je selalu kat situ. Memanggil-manggil je rasanya. Memang la enak bersandar dan berbaring. Tapi kalau terlelap mata tu alamatnya sampai ke subuh la baru bangun semula. Ini tidak boleh jadi semua ni dugaan dan bisikan-bisikan syaitan.


Ok kejap2...Wida baru dapat panggilan dari kampung mengatakan adik bongsu Wida dah ada tanda2 nak bersalin. Aduh berdebar-debar juga Wida dengar mak bagitahu tadi. Harap semuanya selamat. Kuasa Tuhan semuanya tidak terduga. Moga2 dekmi dan anak yang dia kandungkan tu selamat. 


Nak sambung study lagi la. Selamat berjuang semua. Good luck :)

2 comments:

Wan Ahmad Izudean said...

bilik siap bercat kuning lagi...

good luck for final exam..

wahid wida said...

ms masuk bilik tu terlalu suram rasanya. saja tmbh keceriaan bilik. bila ada dlm bilik rasa tenang je. Izudean ada dpt tip x utk exam thai?

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :