engkau boleh !!

Monday, December 23, 2013

Study Week dah bermula

Assalammualaikum & Salam Mesra
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang


Dengan ini maka bermulalah sesi belajar untuk menghadapi peperiksaan akhir setelah 14 minggu menghadiri kuliah dalam UPM. Emm...rasa macam baru je masuk kolej dan daftar subjek walhal sekejap je masa berlalu tanpa disedari. Bohong la kalau tak sedar kan nampak sangat makan tidur je. 


Apa2 pun Wida nak ucapkan selamat maju jaya pada diri Wida sendiri and mampu untuk buat yg terbaik berbanding dahulu kala. Kegagalan itu mengajar kita erti dan kegagalan tidak bersama kita selamanya. Kejayaan tunggu aku akan kejar kau hingga akir nafas ku. 


Buat anak saudara Wida yang akan menduduki peperiksaan Farah Natasha Amira Abd Rahman yang study di UiTM Shah Alam, Cik Wahid doakan along mampu untuk mendapat 4.00 sem ni seperti mama along Puan Faizah Ayub Ismail. Sesungguhnya Kak Izah juga merupakan penguat semangat pada along dan cik wahid. 


Buat saudara ku budak mascom Nur Fathin Sarion yang juga akan menduduki peperiksaan akhir sem di UiTM Shah Alam. Good luck kak wahida ucapkan. Sesuangguhnya usaha mu dan keikhlasan fathin akan dibalas walau apa jua bentuk sekalipun. Percaya la pada Tuhan. 


Untuk semua student UPM yang akan menduduki peperiksaan selamat berjuang Wida ucapkan. Jangan fikir nak berjalan je ok. Lepas habis exam nanti jalan la sepuas2nya. 

No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :