engkau boleh !!

Tuesday, November 1, 2011

Classmate yg dah b'ubah

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia

Hari ni start dr pukul 8 pagi sampai pukul 5 ptg ada class Dr. Roslan Kasim FHU 3204 Kaedah Komputer Dalam Perhutanan. Aku, Nadia and Clarisha antara manusia yg sampai awal kat makmal komputer di Fakulti Perhutanan. Aku dgn Nadia sepakat naik bas, selalunya kitaorg naik kereta tp hari ni kitaorg nak naik bas UPM kat kolej serumpun.

Aku rasa ada la 10minit kelas b'mula, tiba2 aku rasa ada org lelaki nak masuk kelas kitaorg. Aku t'fikir takkan lah ada student baru. Sikit lagi mulut aku nak b'tanya dgn Nadia yg duduk sebelah aku tu. Siapakah gerangan org yg baru masuk tadi.

Tiba2 Nadia and Clarisha t'gelak2 sambil mulut t'lopong sbb diaorg tak sangka yg baru masuk class tu adalah classmate kitaorg. Nama dia Osman Safee. Wahahaha!!! Osman dah potong rambut. Smart la jugak...pendek and ada jambul sikit kat atas kepala dia bahagian depan.

Pergh!!! Gile la Osman Safee ni...tiba2 dia dah b'ubah p'nampilan. Kitaorg start tak jumpa dia hari jumaat sbb dia tak datang kelas. Katanya dia m'wakili kolej utk pertandingan debat. Ingat hari ahad masa tanam pokok tu dia pergi sekali rupa2nya dia tak pergi. Apalah Osman ni, rajin dah aku ambilkan dia baju t'shirt utk tanam pokok, tiba2 dia tak datang. Wahida pun sama tak datang hari ahad masa tanam pokok kat UPM. Tp xpela, aku dah ambilkan korang baju kira dapat la jugak korang buat kenangan walaupun korang tak datang.

Emm...xde nak story apa lagi. Next time cerita lagi pasal classmate aku yg macam2 perangai ni.

No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :