engkau boleh !!

Wednesday, May 22, 2013

Tak Boleh Dikembalikan

Assalammualaikum & Salam Kerinduan
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Jika sesuatu yang kita sayang tu milik kita pastinya kita sedih bila orang lain mengambilnya dari kita. Disini tiada istilah merampas ataupun dirampas. Tiada kaitan juga dengan manusia yang masih hidup atau yang telah tiada. Ada Wida cerita pasal hard disk Wida yang Wida terformat tu, segala-galanya yang ada di dalam tu semuanya hilang sekelip mata.  


Wida masih teringat lagi yang dulu-dulu Wida rajin download lagu-lagu BI dan BM. Wida simpan dalam notebook Wida ni pada fail yang jauh daripada fail-fail Wida dalam notebook ni. Kiranya orang lain tak tahu la yang Wida simpan dalam situ.


Baru-baru ni Wida dengar semula semuanya lagu-lagu yang Wida download dulu. Satu persatu semua lagu tu sama apa yang dimainkan. Oh...rasa terguris dihati mengingati kesemuanya sebab semuanya sebijik apa yg Wida dengar. Wida taknak tuduh atau cakap dari mana dia ambil. Tapi Wida masih hafal setiap lagu yang Wida simpan dulu. Oh mungkin ini secara kebetulan. It's ok.


Tapi pelik juga sebab Wida simpan lagu tu kat fail lain mcm mana boleh sama. Tak pe la nanti boleh cari lagi lagu yang best2. 



No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :