engkau boleh !!

Friday, April 14, 2023

BUSINESS ONLINE DENGAN SHAKLEE LEBIH MUDAH

 Assalammualaikum & Salam Ramadhan
Kabare?? Waras opo orak? 

Wasap gaisss... diam x diam kita sudah berada dihujung bulan ramadhan tahun 2023 InsyaAllah. Moga kita semua mendapat kebaikan dan manfaat disepanjang bulan ramadhan. So far bagi Wida semua okay dan alhamdulillah disepanjang bulan ramadhan ni Wida tak pernah terlepas peluang untuk mengambil produk Shaklee seperti ESP dan Cinch Choc semasa bersahur.
MUDAH CEPAT KENYANG

Inilah rupa bentuk ESP & Cinch Choc bagi yang tak pernah lihat atau kenal dengan salah satu produk Shaklee yang paling Top Top Meletop


Cikgu Nija & Cikgu Atik pun pengguna Produk Shaklee

Actually gambar dekat atas tu, masa Wida graduate master. Waktu itu Wida tak tahu nak business apa untuk bayar yuran master Wida yang 3 kali ganda dengan harga yuran degree sebab Wida ambil master PJJ waktu itu. One day, Wida dapat whatsapp dari seorang sepupu Wida nama dia Tcer Ain 

Dia dah lama join Shaklee dan masa tu dia bgtau "Jom la biz mcm akak, tak perlu modal banyak". 
Wida dengar pun teruja la sbb Wida pun suka biz cuma biz online Wida xde lagi. Kalau biz x online Wida ada macam-macam untuk tambah income sepanjang Wida bergelar pelajar masa tu. Dapat topup bayar yuran master pun dah okay sangat la masa tu.

Dia pun share la pasal Shaklee dan satu masa tu Wida join talk-talk diaorg...Perghhh best giler beb. Wida ingat ceramah rupanya lebih dari ceramah beb. Terkesima aku masa tu. Ia bukan ceramah tapi lebih kepada perkongsian macam-macam perkara yang membawa kearah kebaikan. Daripada tak kenal orang maka Wida dah kenal ramai orang. Biasa la biz memang la begitu kan. Nak kena ada ramai connection dengan people.

Dari hari ke hari minggu ke minggu aku join la apa aje berkaitan shaklee yang sepupu aku ajak tentang ilmu shaklee. Baik dari segi perkongsian macam mana nak biz online, macam mana nak berjaya dalam perniagaan dan macam-macam lagi la tips yang diaorg share. Yang paling terkesan tu tiap pagi ada perkongsian islamik weyyy...aku auto ingat Allah. Ye la aku ni manusia yang lalai dan tak pernah terlepas melakukan kesilapan. Insaf aku wey...bagus la diaorang ni lagi-lagi leader aku yang namanya Kak Laila dah la comel, pandai, cakap pun aduhhh cair beb dengar suara dia sampai ke jantung hati aku chiaaaa....

So nak dipendekkan cerita yang panjang ni Wida saja la nak share...

Tips kenapa biz online dengan Shaklee lebih mudah??
1. Hanya dihujung jari
2. Order online bukan isi borang
3. Guna handphone je mudah
4. Ramai testimoni berkesan sebagai pengguna Shaklee
5. Diyakini produk yang halal
6. Tak keluar modal banyak
7. Barang cepat sampai & selamat 
8. Mesra pengguna
9. Dapat menjana income 
10. Membantu kesihatan dalaman dan luaran


Masa dapat income tu macam terkejut la know-know ada duit masuk dalam akaun. Mana datang duit kayangan ni. Tapi bila Wida semak semula statment bank "Oh laa...dapat duit dari Shaklee sebab dapat jual produk mereka". Kebetulan masa tu ramai kawan-kawan yang tengah cari Orange PD & OsteNutrix. Terbaik la Shaklee punya promo masa tu. Ala...Wida senang aje...up gambar produk dekat status WhatsApp Wida lepas tu kawan-kawan tanya dekat wasap. 

Masa mula-mula biz online shaklee ni Wida hanya kenalkan kepada orang yang terdekat dengan Wida je sebab masa tu Wida tak confident sangat dengan produk ni. Lama kelamaan tu bila nampak perubahan satu persatu seperti contoh yang Wida pernah share dekat story Wida COMEL KE TAK RAHMAH DENGAN HARGA RAHMAH?? terus la kawan-kawan opis tanya, sedara-mara tanya dan yang paling best orang yang Wida tak kenal pun tanya jugak. Nampak berkeyakinan di situ ya, alhamdulillah bukan senang nak percayakan orang.

After tu, ada lagi perubahan yang berlaku pada Wida dan ini adalah perubahan yang paling ketara sangat kalau korang nak tahu. Bukan Wida yang nilai tapi orang disekeliling Wida yang tegur. Walamakkkk macam tak percaya pulak...hahahahaha kembang la sikit hati kita ni... gitewww geng. Awal-awal dulu macam malu tau nak minum ESP dekat memana sebab kita pegang botol Shaklee Shake. Tak nak kawan ejek-ejek kita minum air mahal sanggup tukar bekas minuman yang tak nampak produk Shaklee. Tapi lepas dah wow tu, Wida pun berani la dok tayang-tayang botol Shaklee Shake pergi memana. Aaa...chengitewww

ESP ni sejenis serbuk yang kalau kita letak air ia akan cair dan kita boleh terus minum. 
Shake shake je senang


Wafa & Wafiy (Anak Saudara) pengguna Produk Shaklee juga


Kalau nak tahu apa perubahannya yang Wida alami boleh je klik dekat link bawah ni.
Cepatnya Kurus Dengan Shaklee 
Senang aje kok... bak kata orang jawa.


Kalau nak tahu lebih lanjut tentang 7 SEBAB SHAKLEE ADALAH BISNES ONLINE YANG TERBAIK DI MALAYSIA  klik aje.

Eh sebelum terlupa Shaklee ada promo tip top tau untuk bulan April 2023




Ini paling Top gaisss


Cepat 
gaisss...grab dengan Wida 
Jimat banyak ni lagi-lagi kalau jadi ahli Shaklee.
IG - nurulwahidasarbani
ID-163987


#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :