engkau boleh !!

Wednesday, June 5, 2013

Mood Study Week Sem 4

Assalammualaikum & Salam Mesra
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang


Thanks to Suriani BSH, Mastura, Fatin dan Sham utk semua coklat ni


5/6/2013 bersamaan hari selasa Wida pergi pejabat pos UPM untuk pos surat pada kakak Wida di JB sekali pos hadiah untuk kawan2 Wida yg pernah like gambar Wida di Facebook. Lepas beli setem dan sampul pos ekspress tu Wida perasan sebelah Wida Suriani budak BSH fakulti perhutanan. 


So, kami bertegur sapa la sebab kawan yg Wida kenal, lagipun dia nak pos surat juga. Tiba2 dia keluarkan dari beg dia seplastik kecil yg penuh dengan coklat. "Nah ini untuk akak, kita selalu bawa tapi selalu tak jumpa akak kat fakulti. Alang2 dah jumpa kat sini terus bagi akak".


Mood happy bila dapat ole2 dari member. Thanks semua. Dapat keychain dari Suriani lagi. Hihihi suka. Coklat tidak menjadi kegemaran Wida tapi menjadi kesukaan Wida untuk memakan coklat, kiranya Wida tak menolak la kalau Wida dapat coklat. 



Atas meja study dalam bilik kat blok L3


Lepas final exam sem 4 ni Wida dah tak duduk lagi bilik yang Wida stay sekarang ni. Wida ambil keputusan untuk pindah ke bilik lain yang menempatkan 2 org dalam 1 bilik. Wida rasa inilah masanya Wida ambil keputusan untuk yang terbaik dalam hidup Wida daripada tiap hari Wida terpaksa mengalah dan makan hati atas sebab2 perbuatan yang disengajakan atau tidak sengaja. 


Lagipun umur dah nak masuk 27 tahun ni sangat2 sensitif tahap dewa. Ada yang memahami ada juga yang buat2 tak faham. Biarlah org kata makin tua makin sensitif tapi pada hakikatnya salah ke kalau menjaga perasaan org lain. Kata Prof Muhaya kalau kita nak senangkan hati kita, kita perlu senangkan hati org lain dahulu. Baru la kita dapat merasai kesenangan itu bila melihat orang lain senang hati.  


Emm...ok la nak sambung buat assignment kuantitatif. Nanti doktor marah sebab tak siap. Silap hari bulan dia perli Wida nanti dalam kelas sebab update blog sempat buat assignment saya tak sempat. Hihihi...doktor ini sebagai selingan je. Rehat sebentar sebelum otak jam buat assignment. 


No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :