engkau boleh !!

Wednesday, May 24, 2023

CARA RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE

Assalammualaikum wbt & Salam Shaklee
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang


Cerita tentang renew membership Shaklee ni, Wida ada satu pengalaman yang Wida pun sebenarnya kurang pengetahuan tentang renew membership ni. Ingatkan lesen kereta je kena renew rupanya membership shaklee pun kena renew juga ya sayang-sayang Wida semua.


Alkisahnya, one day tu my leader whatsApp bagitau ada seorang ahli dalam group Wida bakal tamat tempoh ahlinya sebab dia tak ada membeli sebarang produk selepas pertama kali dia membeli produk yang melayakkan dia untuk mendapat keahlian percuma hanya dengan membeli beberapa produk promosi pada bulan tertentu. Yang bestnya shaklee ni sentiasa memberikan FREE MEMBERSHIP setiap kali pembelian promosi yang dijalankan setiap bulan. Kadang-kala promosi yang tak masuk akal tau...


Seorang Wazif yang selalu excited bila Shaklee tiba di rumah


Okay continue...
My leader cakap kalau nak renew tak susah pun... cuma beli produk yang berharga RM30++ dan secara automatik keahlian akan diaktifkan semula. 


Yang bestnya my leader Tcer Ain ni suka buat lucky draw dan promo-promo best bila dalam group dia. My leader ni kreatif... renew je ahli dan boleh menang hadiah-hadiah menarik yang dia tawar. Cara ini bolehlah dikategorikan sebagai penarik minat ahli-ahli lain untuk terus setia dengan shaklee. 


Mula-mula tu Wida explain pada ahli di bawah seliaan Wida. Actually dia kata macam dah taknak join shaklee tapi Wida yakinkan dia dan yang suprise tu Wida hadiahkan dia pembelian untuk keahlian dia terus aktif. 


Why not you give something special like anything if you know at the time she's cannot some money to buy everything event the price very low. So, Wida diam-diam belikan dia produk yang waktu itu boleh mengaktifkan keahliannya.


Dan, pada satu ketika my friend says "Wida akak dapat whatsapp Tcer Ain. Dia bagitau akan menang Lucky Draw"


Masa tu Wida tengok muka dia HAPPY sangat-sangat. Tak tergambar la macam mana dia rasa suka sebab menang lucky draw. Sebenarnya banyak lagi cara untuk gembirakan hati orang yang ada disekeliling kita. 


"Oh i told u tak nak setia dengan Shaklee. I baru nak ambil lucky draw tu bagi pihak i sebab i yang beli". Dia senyum-senyum dan cakap "Kalau hadiah lucky draw macam ni akak, siapa yang taknak...mesti la akak nak" sambil peluk-peluk Wida. 


Tak lama lepas dapat lucky draw tu my friend hulur duit bayarkan produk shaklee yang Wida belikan tu. So, i ambil je la tapi tak banyak. Produk yang Wida belikan untuk dia tu adalah lebih bermakna daripada duit yang dia hulurkan. Kita nak sama-sama kongsi kegembiraan. 


Kalau nak tahu bagaimana cara untuk renew membership boleh Klik Sini atau Renewal Shaklee
Moga dipermudahkan segala urusan dan jika ada sebarang pertanyaan boleh je Chit-Chat Wida


Petang-petang makan maggi, nanti kita jumpa lagi...

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :