engkau boleh !!

Friday, February 14, 2014

Result Exam Dah Keluar

Assalammualaikum & Salam Bahagia
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang


Lebih dari sebulan akhirnya 14 Feb 2014 Wida dapat tahu juga keputusan peperiksaan Wida untuk semester 5. Sejujurnya Wida tidak la mengharap kecemerlangan yang tinggi tetapi cukup la sekadar ianya lulus memandangkan kesemua subjek agak tough pada sem ni. 


Bila dapat tengok result tu memang tidak disangka la sebab carry mark pun tak la tinggi sangat. Tapi alhamdulillah semuanya lulus takde C. Pointer pun naik juga alhamdulillah. Wida ni sebenarnya bukanlah pelajar pintar dan selalu tak konsisten dalam result exam kejap naik turun. 


Pada Wida cabarannya tu berbeza-beza pada setiap semester. Wida pun bukannya boleh jangka Wida dapat menguasai kesemua subjek pada semester ni. Tapi Wida ingat lagi masa last class bahasa Thai. Wida niat kalau Wida dapat keputusan bagus bahasa Thai, Wida akan ambil class bahasa Thai dua. Itu tak pasti lagi la, kalau ada kelapangan dalam jadual kelas boleh la Wida ambil tapi jika ada yang bertindih opppsss!! tak dapat la nak ambil subjek bahasa Thai kedua.


Subjek yang Wida paling takut pun dapat result yang ok juga. Syukur sangat2 pada Allah yang maha kuasa. Ya Aziz Ya Jabbar Ya Mutakabbir.

No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :