engkau boleh !!

Saturday, July 16, 2011

Keputusan UPU Lepasan Diploma/Setaraf

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia

Ehem2!! Nak share berita gembira. Akhirnya, aku dapat sambung belajar. 15hb 7 tarikh yg takkan aku lupakan. Aku mula2 tu b'debar jugak la nak buka tp bila terpandangkan perkataan "TAHNIAH" tu aku happy sangat. Tuhan je tahu perasaan aku time tu. Gembira + sedih, tak sangka air mata aku gugur juga.

Aku peluk mak aku yg tgh tidur. Sambil m'nangis dan ketawa2. Hehehe =) harapan akhirnya t'capai juga. Aku dpt kat UPM Bacelor Sains Teknologi Kayu. Terus aku kasi tau kat semua org2 yg aku sayang sbb nak share berita gembira ni. Syukur sangat2 kepada Allah s.w.t atas segalanya. Happy sangat sampai tak terkata.

Ada juga kawan2 aku yg tak percaya aku dapat sbb ramai juga yg tak dapat. Semua ni rezeki masing2 tak leh juga nak kata apa2. Mmg terasa ajaib la. Esok 17 hb aku nak pergi Sabah utk konvokesyen kat Politeknik Kota Kinabalu Sabah.


No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :