engkau boleh !!

Tuesday, June 6, 2023

BETUL KE MULTIVITAMIN BERWAJAH BARU???

 Assalammualaikum wbt dan Salam Shaklee Malaysia
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang




Betul ke multivitamin berwajah baru ??? Apa yang baru? Nak tahu, jom kita skodeng.


Shaklee sebenarnya ada multivitamin yang dipanggil Vita-Lea atau sekarang dikenali sebagai Vita-Lize. Vita-Lize ada 25 jenis vitamin dan mineral didalamnya. Vita-Lize dapat membantu pertumbuhan mental dan fizikal. Semua peringkat umur boleh ambil Vita-Lize ni sebenarnya. Sebagai penambah makanan jika kita tak cukup ambil sayur ka, buah-buahan ka...even air pun sebenarnya. 


Ini kalau mental-mental sikit boleh la ambil...tambahkan mental kita yang dah koyak tu ke. Mental ok bukan mentel...mentel tu ngade-ngade org Johor kata. Macam kawan Wida ni dia kata rakyat Malaysia ni tak cukup ambil makanan yang kaya dengan vitamin dan mineral. Orang Malaysia ni ambil kaya sapu dekat roti aje lepas tu minum air mineral. Sebenarnya tak cukup tu ya kata mustahil ambil semua nutrisi dalam satu hari


Actually, Wida pun sebenarnya tak kurang juga dalam bab begini sebab kita rasa kita sihat tak demam tak batuk so kita fikir kita dalam kategori sihat. Sebenarnya luaran sahaja nampak sihat tapi sebenarnya dalaman itu adalah sangat penting dan hanya Allah sahaja yang tahu. 



Master Laila ada cerita dalam blog dia tentang Vita-Lea @ Vita-Lize ni. Serius beb dia cerita dari A to Z lagi-lagi tentang kelebihan produk ni. Bukan Kak Laila je kongsi cerita pasal Vita-Lize ni tapi ada lagi seorang kawan Wida pun turut berkongsi juga tentang apa itu Vita-Lize. 


Sesiapa yang tergerak hati nak mencuba ambil Vita-Lize sebagai makanan tambahan boleh je roger-roger Wida. Kalau nak tahu lebih lanjut boleh KLIK SINI sebab Tcer Ain terangkan lebih lanjut tentang Vita-Lize. Terima kasih Allah izinkan Wida untuk taip dan share kebaikan Vita-Lize.

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023



No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :