engkau boleh !!

Thursday, August 21, 2014

Packing Food Time

Assalammualaikum & Salam Syawal
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang


Wida dah banyak kali packing barang sebenarnya baik pergi kem, rombongan, balik kolej, pergi belajar dan lain2. Tapi kali ni nak packing barang untuk ke luar negara macam lambat2 je. Bukan tak biasa nak sediakan senarai tapi macam masih terfikir2 lagi nak bawa apa. 


Dari banyak pihak yang Wida tanya diaorang cakap makanan halal susah nak cari so Wida bincang dengan mak Wida apa yang perlu dibawa. Kami senaraikan dan kami kira2 supaya tidak melebihi muatan dengan bagasi yang Wida tempah. Mak Wida kata kalau habis dah kira okey la tu sebab Wida pergi sebulan je.



Makanan ni pun nak kena fikir juga apa dia. Yang confirm tu mee segera la. Makanan dalam tin. Biskut Wida tak beli pulak. Wida ada bawa minuman 3 in 1. Harap semuanya dapat menyelamatkan perut kami dan memudahkan kami untuk berjimat. Anyway, Wida pastinya akan berkongsi pelbagai cerita berdasarkan pengalaman Wida sepanjang di sana. 


Terima kasih kepada kedua ibubapa yang banyak menyokong Wida dari segi kewangan dan semangat. Pasti semua ini ada hikmahnya. InsyaAllah.


Terima Kasih Ya Allah

No comments:

Zone Wida Tersayang

LIKE
: Wida love to talk :
: Wida love to read books, magazines, newspapers and other :
: Wida like to hear opinions and views of those around me :
:I'am a positive minded and like something unique and beautiful:
: I have a collection of cans of Coca-Cola and Pepsi, other than that I like to collect the school badge and I like to write what comes tp mind :
: I like to capture pictures and I really interested in photography because it is very artistic and creative :